Ágnes NEWS

TITKOS hírlevél a hozzám legközelebbieknek... :)

Lili baba

Lilypie First Birthday tickers

7köznapi blogom

Utolsó kommentek

  • szuzsi: Gyönyörűűűűűűű! :)))) (2010.03.11. 12:21) Album
  • andibogar: Édes kis tündér lány :O Lili bogárka :) (2010.03.11. 10:46) Album
  • AnRea: Nagyon édessssssssss! :) Milyen kis nyugisnak látszik. Nem zavartatja magát semmitől:) Puszild meg... (2010.03.10. 20:51) Album
  • Magenta (törölt): Cukibogár. :) (tudom, nyálas kifejezés, de akkor is) Az én lányom olyan ronda volt, amikor megsz... (2010.03.10. 20:46) Album
  • Magenta (törölt): (fogadok, hogy ha beírom, megint kétszer fog megjelenni) BOLDOG SZÜLETÉSNAPOT, ÁGNES! :) (2010.03.10. 20:43) Ruhaügy
  • Utolsó 20

RSS

Nyűgösnyuszi

2010.01.30. 12:02 :: ArtmüllerÁgnes

Tegnap este óta olyan nyűgös vagyok, hogy már alig bírok magammal. Semmi nem jó, amihez kedvem van, mire nekilátnék, már nem is akarom, valahogy sehogy se jó. Éjjel alig aludtam a nyűgösködéstől, reggel meg mindent betemető hóra ébredtem, pedig el akartunk menni itthonról. Péter azt mondja, várjuk meg, míg eláll a havazás. Akkor viszont lehet, hogy napokig nem megyünk ki a házból, mert egyre jobban esik, nekem viszont MOST kell, hogy menjek. Muszáj. Ehhez az egyhez még van kedvem. Aztán majd ha elindulunk, gondolom, elmúlik ez is... :-S

Na jó, nem ragozom, írtam róla már tegnap:
http://artmuller-agnes.freeblog.hu/archives/2010/01/29/Ragadozo

1 komment

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

talemaunique 2010.01.30. 12:52:20

Jaj, most csak benéztem "vizitre", ahogy kell. De rohanok, nincs időm elolvasni a másikat. :(
Majd jövök, mondom, csak ellenőrzés volt Lili-ügyben. :)
Pussz
süti beállítások módosítása