Ágnes NEWS

TITKOS hírlevél a hozzám legközelebbieknek... :)

Lili baba

Lilypie First Birthday tickers

7köznapi blogom

Utolsó kommentek

  • szuzsi: Gyönyörűűűűűűű! :)))) (2010.03.11. 12:21) Album
  • andibogar: Édes kis tündér lány :O Lili bogárka :) (2010.03.11. 10:46) Album
  • AnRea: Nagyon édessssssssss! :) Milyen kis nyugisnak látszik. Nem zavartatja magát semmitől:) Puszild meg... (2010.03.10. 20:51) Album
  • Magenta (törölt): Cukibogár. :) (tudom, nyálas kifejezés, de akkor is) Az én lányom olyan ronda volt, amikor megsz... (2010.03.10. 20:46) Album
  • Magenta (törölt): (fogadok, hogy ha beírom, megint kétszer fog megjelenni) BOLDOG SZÜLETÉSNAPOT, ÁGNES! :) (2010.03.10. 20:43) Ruhaügy
  • Utolsó 20

RSS

Cudar egy nap

2009.09.06. 17:24 :: ArtmüllerÁgnes

Tegnap valami rettentő rossz napom volt. Hajnalban felébresztett az allergiám, én meg ezzel felébresztettem a férjem. Próbált megértő lenni, de szerintem túl fáradt volt hozzá. :) Mire nagyjából elszenderedtünk volna, megérkeztek az ácsok, és a hálószoba mögötti melléképületünk tetőszerkezetét kezdték összekalapálni.

Mi még ekkor is dacoltunk a külvilággal, erőnek erejével próbáltunk aludni. Nekem hasogatott a fejem, olyan voltam, mint aki a kóma és az ébrenlét határán rekedt. Az erőltetett alvási próbálkozásoknak a szomszéd telefonja vetett véget úgy 9 körül, akkor végre felkeltünk, reggeliztünk, de kiderült, hogy a fejfájásom ettől még nem múlik.

Vissza is dőltem azonnal, és délig szundikáltam. Egykor ebédeltünk egyet, aztán újra ágynak dőltem, és négyig aludtam is, de hiába, a fejfájás nem eresztett. Végül kénytelen voltam bevenni egy Advilt (előtte persze megnéztem, mit ír a tájékoztató, de csak a terhesség utolsó három hónapjában tilos, addig nem lehet bajunk tőle). Este hatra, mire megjöttek a vendégek, már valamivel jobban voltam, aztán mikor tizenegykor elmentek, én olyan édesded alvásba süppedtem rögvest, mintha legalábbis napok óta nem aludtam volna.

A terhesség amúgy is mindig mormotát csinál belőlem, éjjel-nappal képes lennék aludni, de ugyanez az allergiára is vonatkozik. Allergiás szezonban iszonyú álmos és fáradt vagyok mindig. Na, most képzeljétek el, hogy ez a kettő egyszerre kábít... Szóval ha nem jelentkezem naponta véletlenül, az nem jelent még egyértelműen bajt, lehet, hogy egyszerűen csak nem bírok felébredni, álmomban meg még nem tudok blogolni. :) 

Ma már sokkal jobban vagyok, nem fáj a fejem, csak az allergia gyötör (minden relatív...). Egyébként olvasom a szakirodalomban, hogy ezen a héten növeszt magának nemiszervet gyermekem, de nekem még vagy 6 hetet kell várni, mire megláthatom, hogy mire jutott. Hiába tök mindegy a gyerek neme, a kíváncsiságom és a türelmetlenségem azért a régi... Alig várom, hogy a nevén szólíthassam, amikor beszélek hozzá! :))

4 komment

Címkék: baba

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Gemini Fox 2009.09.06. 18:38:30

A kíváncsiság érhető, de türelem nemi szervet terem :) Nem enyhült még az eső után sem az allergia? Akkor nincs más hátra, mit átszundikálni az igazi őszig az időt :) Kis mormoták :)

ArtmüllerÁgnes · http://artmuller.hu 2009.09.06. 20:38:48

@Gemini Fox:
Az eső nagyon rövid volt, gyakorlatilag semmit nem ért. Jött viszont helyette jó kis szél, ami viszi a polleneket szerteszét a világban... :S Szóval marad a mormotizmus. :)))

inehsorab 2009.09.07. 08:52:07

Aludni jó! De azért addig ne aludjál, míg te is megláthatod, mit növesztett a lurkó odabent. Sőt, lehet, hogy irigy lesz, és meg se mutatja, meglepetést szán nektek!!!

ArtmüllerÁgnes · http://artmuller.hu 2009.09.07. 15:56:45

@inehsorab:
Kitelik tőle... :) De ha úgy lesz, nem bánom. Nekem végül is tényleg mindegy, csak egészséges legyen, maradjon életben, legyen velünk még sok-sok-sok évet. Csak ez számít. :)
süti beállítások módosítása