Ágnes NEWS

TITKOS hírlevél a hozzám legközelebbieknek... :)

Lili baba

Lilypie First Birthday tickers

7köznapi blogom

Utolsó kommentek

  • szuzsi: Gyönyörűűűűűűű! :)))) (2010.03.11. 12:21) Album
  • andibogar: Édes kis tündér lány :O Lili bogárka :) (2010.03.11. 10:46) Album
  • AnRea: Nagyon édessssssssss! :) Milyen kis nyugisnak látszik. Nem zavartatja magát semmitől:) Puszild meg... (2010.03.10. 20:51) Album
  • Magenta (törölt): Cukibogár. :) (tudom, nyálas kifejezés, de akkor is) Az én lányom olyan ronda volt, amikor megsz... (2010.03.10. 20:46) Album
  • Magenta (törölt): (fogadok, hogy ha beírom, megint kétszer fog megjelenni) BOLDOG SZÜLETÉSNAPOT, ÁGNES! :) (2010.03.10. 20:43) Ruhaügy
  • Utolsó 20

RSS

Babaruha

2010.01.06. 21:36 :: ArtmüllerÁgnes

A férjem végzett a gyerekszoba bútorainak lefestésével. Nem, nem lett semmi rózsaszín, minden világoskék és sárga, mert a fele már ilyen volt, ehhez kellett igazodni. Álmomban Lilivel beszélgettem, aki pici csecsemő létére nagyon ügyesen álldogált a kiságy rácsaiba kapaszkodva, és bocsánatot kértem tőle, amiért mindene ilyen kisfiús színekben pompázik. Nagyon megnyugodtam, mert Lili, aki csecsemő létére már állt, beszélni is tudott, és azt mondta, nem gond. :) 

Szóval megvannak a szekrények, már csak a ruhákkal kell megküzdeni. Elkezdtem kipakolni egy nagyobb dobozt, ami olyasmivel volt tele, amik téli ruhácskák inkább, és mivel Ákost június végére vártuk, nem volt értelme foglalkozni ezekkel a darabokkal, hisz úgyis kinőtte volna, mire a hideg beköszönt. Valami eszméletlen édes ruhácskák ezek, de tényleg! :) 

Megtaláltam már azt a táskát is, amit a kórházra készítettem össze Ákosnak, s eltekintve attól, hogy ez is világoskék, azt hiszem, pont jó lesz Lilinek is. Van benne mindenféle babának való: rengeteg pelenka, cumi, meg nem is tudom, mi még. Kicsit féltem tőle, hogy a kórházba szánt ruhákat is benne találom, de szerencsére nem. Az azt hiszem, még fájna. Milliószor elővettem őket Ákos születése előtt, és beleképzeltem az én gyönyörű kisfiamat, hogy mennyire édes lesz majd benne... aztán kiderült, hogy sose tudom meg, milyen édes lett volna benne. Franc.

Nagyon skizo érzés ez a készülődés. Egyrészt minél közelebb vagyunk a végéhez, annál jobban és gyakrabban kap el a pánik, hogy a kisasszonnyal vajon minden rendben van-e odabent. Hiába tudom az összes észérvet, ha nem mocorog éppen, képes vagyok a totális kétségbeesésre. Nagyon rossz érzés. A ruhák olyan szívfájdítóan édesek, hogy egyrészt majd' kiugrik a szívem a boldogságtól, hogy milyen helyes lesz benne Lili, másrészt majd' megszakad a szívem a bánattól, hogy Ákos sosem viselhette őket. Egyszerre vagyok boldog és bánatos, nem könnyű azért ez.

Korábban mindig attól féltem, hogy az egész terhességemet végig fogom cidrizni, és még az is megfordult a fejemben, hogy ezt a kisbabát majd nem merem úgy várni, úgy szeretni, ahogy Ákost vártam, ahogy őt szerettem. De ez nem döntés, nem babona kérdése. Ez ösztön. Az ember imádja a gyerekét, és kész. És nem tud mást tenni, mint boldogan várni rá, még ha aggodalommal van is tele a lelke. Mert oké, hogy mindenki más szentül hiszi, sőt tudja, hogy nem lesz semmi gond, de ha valaki egy percre is a helyembe tudja magát képzelni, mondja meg nekem őszintén: nem aggódna?

Kezdek megint nagyon türelmetlen lenni, alig várom már, hogy Lili megszülessen, és lássam, hogy minden oké vele. Addig meg rakosgatom a babaruhákat, kimosom őket újra, elrendezem őket megint, és igyekszem kevesebbet aggódni... bár nem tudom, menni fog-e...

5 komment

Címkék: félek babaruha boldog vagyok

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kipy 2010.01.06. 23:45:43

Ágnes! Nem aggódni még akkor sem lehetne, ha nem történt volna Ákoskával az, ami sajnos történt...S nem neked kellett volna átélned azt, - és most aggódó reménységgel várni, hogy Licsike megérkezik!

Megérkezik, nem lesz semmi baj, és aggódni egy kis jövevényért természetes, mindenki aggódik, hogy egészséges legyen a kisbaba, "mindene" meglegyen, stb.

Tudom, hogy innen minden nap nehéz, nehezebb Neked, de Te olyan gondosan vigyázod minden mozdulatát pici lánykádnak, hogy NEM LEHET SEMMI BAJ!
Szorítok Értetek, és napi imáimban benne vagytok!

mahutani 2010.01.07. 02:41:24

Jobb ha felkészülsz, sosem fogsz már megszűnni aggódni! :) Majd része lesz az életednek, ahogy a várakozás, az odafigyelés, a törődés. Egy érzés a többi között, ami az anyáknak kijár. :)

inehsorab 2010.01.07. 08:48:19

Kérdésedre a válasz: egyértelműen DE!

És Mahutani a szívemből beszél. Teljesen igaza van. Egy anya mindig, minden körülmények között képes aggódni, aztán megnyugodni, és mindezt elölről kezdeni.

Ha meg már volt valami baj a gyermekével, (pl. mint nálunk), akkor aztán még jobban bír aggódni!

Teljesen értelek!

Kinga, (törölt) 2010.01.07. 11:30:39

Az aggódás az anyák kiváltsága, de mindenki más is kiveszi a részét belőle. :) Aggódj csak nyugodtan. Mértékkel. :)

ArtmüllerÁgnes · http://artmuller.hu 2010.01.07. 12:35:54

Jól van, lányok, akkor aggódom, mértékkel, és néha kiöntöm Nektek a szívemet ide. :)
süti beállítások módosítása