Ágnes NEWS

TITKOS hírlevél a hozzám legközelebbieknek... :)

Lili baba

Lilypie First Birthday tickers

7köznapi blogom

Utolsó kommentek

  • szuzsi: Gyönyörűűűűűűű! :)))) (2010.03.11. 12:21) Album
  • andibogar: Édes kis tündér lány :O Lili bogárka :) (2010.03.11. 10:46) Album
  • AnRea: Nagyon édessssssssss! :) Milyen kis nyugisnak látszik. Nem zavartatja magát semmitől:) Puszild meg... (2010.03.10. 20:51) Album
  • Magenta (törölt): Cukibogár. :) (tudom, nyálas kifejezés, de akkor is) Az én lányom olyan ronda volt, amikor megsz... (2010.03.10. 20:46) Album
  • Magenta (törölt): (fogadok, hogy ha beírom, megint kétszer fog megjelenni) BOLDOG SZÜLETÉSNAPOT, ÁGNES! :) (2010.03.10. 20:43) Ruhaügy
  • Utolsó 20

RSS

Professzor 'úr'

2010.01.29. 12:36 :: ArtmüllerÁgnes

Isten bocsássa meg nekem, de nem tudom megkedvelni. Rákóczi professzor ugyanis ahányszor az utamba akad, mindig tesz valamit, amivel kiveri nálam a biztosítékot. Most is.

2008 nyarán, a halvaszülés másnapján jött a nagyvizit. Betódult abba a picike szobába vagy harminc ember, mindenki engem nézett, mintha idegenforgalmi látványosság lennék. Szar volt. A prof megállt az ágyam mellett, és megkérdezte: 
- Hogy van?
- Pompásan. - mondtam, mert ilyen hülye kérdésre csak hülye válasz jutott eszembe.
Ekkor a prof úgy döntött, hogy megvigasztal engem, és ezt mondta: 
- Gondoljon arra, hogy mennyivel jobb, mintha 5 évesen halt volna meg a fia.

Erre már szólni se tudtam, csak ránéztem, aztán a dokimra, aki láthatóan majd' elsüllyedt, és kinéztem inkább az ablakon. Még megkérdezte, hogy kérek-e nyugtatót vagy altatót, közöltem udvariasan, hogy nem, aztán az egész csapat kivonult. Valószínűleg többen is érezték a stábból, hogy ez kurva ciki beszélgetés volt, mert többen is visszajöttek egyedül, hogy megmagyarázzák nekem, mi volt ez az egész. Voltak, akik nemes egyszerűséggel közölték, hogy igen, a prof egy ekkora bunkó, ne haragudjak. Mások arról győzködtek, hogy a prof nem akart rosszat, és ha jobban belegondolok... na őket nem hallgattam végig, egy-egy gyilkos pillantással beléjük fojtottam a szót.

Később ez a jóember ismét bebizonyította, hogy magasról szarik rá, mit éreznek mások. Tavaly tavasszal egy kedves házaspár azért veszítette el a gyermekét, mert a prof szerint jópofa dolog megvárni, hogy a 36 éves, 42 hetes terhes kismama hasában egy gyengülő szívhangú kislány vajon meddig bírja... Nem bírta. És erre nem tudok mást mondani, csak hogy bassza meg a bassza meg! Ilyennek nem lenne szabad megtörténnie, őt meg még csak fel se kavarja az ügy.

Most újra egymásba akadtunk. Nálam ugye elég evidens, hogy mivel Ákos 39 és fél hetes volt, mikor már annyira nagy lett, hogy nem fért el odabent, és ebbe sajnos bele is halt, most nyilván nem volna tanácsos kísérletezni azzal, hogy Lili vajon mikor éri el azt a méretet, amikor már veszélyes lehet magára. Mert Isten tudja, hogy ő vajon elindulna-e időben, ezt egyszerűen nem lehet előre megjósolni. Ezért is döntöttünk az orvosommal úgy, hogy amint betölti Lili a 38. hetet, kimenekítjük odabentről. Addigra megvan mindene, nem koraszülött, nem lehet belőle baja, ha kijön. Abból viszont lehet(ne), ha bent marad(na).

Professzor "úr" pedig - mint élet és halál ura - közölte, hogy nem akarja, hogy a 38. héten megcsászározzanak, várjunk még azzal. Talán mondanom sem kell, hogy lelökte az agyam a szíjat rögtön, és úgy éreztem, ütni tudnék. Várni? Mi a jó francra??? Hogy hátha megint megszopat az élet, te érzéketlen barom? Kihozott a sodromból, de rendesen! Minden orvos, akivel erről beszéltem, kapásból azt mondta, hogy most ne várjuk ki a végét, felesleges kockázat lenne. Erre jön ő, és akadékoskodik.

Komolyan mondom, elszántam magam mindenre. Ha észérvekkel nem lehet meggyőzni, megfenyegetem, ha azzal se, megütöm. Tényleg. Nem érdekel, milyen következményei lesznek, de akkora cirkuszt csapok, hogy már csak azért is beleegyezik, hogy szabaduljon tőlem. Honnan veszi a bátorságot valaki, hogy életekkel szórakozzon? Kinek képzeli magát, hogy döntsön a gyerekemről?? A MI gyerekünkről? Baromira berágtam, és úgy döntöttem, nem hagyom magam! Nem, és kész! 

A szülésznőm édes egy nő, ő azt mondja, meggyőzi a profot, mert szerinte meggyőzhető ember. Örülnék, ha neki sikerülne, mert ha én sorra kerülök, abból balhé lesz, akármilyen úrinő vagyok. A gyerekemért átgázolok mindenkin, aki megpróbál az utamba állni. Persze még az is lehet, hogy Lili odabent elegánsan felmutatja a középső ujjacskáját a bácsinak, és még a kiírt dátum előtt elindul magától. Akkor mindenki bekaphatja, akinek nem tetszik a 38. heti császár... Voltaképp ez lenne a legjobb megoldás. Hajrá, kislányom! :)
 

15 komment

Címkék: érzéketlen rákóczi professzor nekimegyek ha

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

talemaunique 2010.01.29. 12:44:59

Hajrá! :)
Lilivel beszéljétek meg, hogy hogyan lesz. Remek páros vagytok Ti! Drukkolok. Tudod-e? :)

inehsorab 2010.01.29. 12:47:27

Hogy alkalomhoz illő legyek: Bassza meg!

Remélem, hogy a szülésznőd vagy a dokid meggyőzi ezt a szemét embert a császárról, vagy bízom Liliben, hogy ugyanolyan harcias, mint az anyukája, és tényleg lesajnálva a professzort, nyújtózkodva, jó nagy hanggal hamarabb kibújik a vártnál. Aztán, ha esetleg az a mocskos állat odapofátlankodna hozzátok, jól lehányná vagy lepisilné.

Nem akartam ám csúnya lenni, de az én bicskám is kinyílt. Utálom az ilyen magasról leszarva néző profokat.

inehsorab 2010.01.29. 12:49:20

Szólj Hókuszpóknak, majd ő jól elvarázsolja!

ArtmüllerÁgnes · http://artmuller.hu 2010.01.29. 14:03:25

@talemaunique: Tudom hát! :))) Szerintem Lili okosan elrendezi az egészet, nem hagyja, hogy a mamát bekasznizzák verekedésért. :DD

@inehsorab: Tűzön-vizen átmegyek, ha kell, nem hagyjuk magunkat. De tényleg az volna a legtisztább sor, ha Lili intézkedne, és előbb jönne picikét. :)
(Hókuszpók tényleg elvarázsolhatná, még mielőtt a férjem utoléri ezt a "drága" embert, mert az sem volna jó, ha apukát ültetnék le verekedésért. Pedig ha sokat akadékoskodik, Péterem nekimegy, az biztos. Hiába nagyon nyugis ember, minket nem hagy bántani, az fix.)

Magenta (törölt) 2010.01.29. 14:31:12

A proffal nekem sincsenek jó tapasztalataim. :((

Péter mondta is, hogy számítsak rá, nem egy empatikus ember. De bízom benne, hogy harcol értetek!

A "nem császározunk" a fixa ideája, gondolom, félti a statisztikáit.

ArtmüllerÁgnes · http://artmuller.hu 2010.01.29. 14:33:07

@Magenta: Megetetem vele a statisztikáit, ha az utamba áll, de tényleg.

Magenta (törölt) 2010.01.29. 14:34:23

@ArtmüllerÁgnes: Nekem azt javasolta a doki szülés előtt, hogy verjem ki a hisztit, olyan igazi nőit, akkor rábólint. :)

ArtmüllerÁgnes · http://artmuller.hu 2010.01.29. 15:05:47

@Magenta: Hisztiből csillagos ötös vagyok, nem lesz gond! :)
(Facebook-on írtam Neked)

kutyaütő 2010.01.29. 16:52:50

Haggyazt. Márhogy a tetlegességet. Majd én megrugdosom Neked. Amúgyis imádom a magyar orvostársadalmat, nekem indok sem kell hozzá, hogy leköpjem valamelyiket. A hisztivel csak felhúzod magad, bízd rám. Mongyuk add meg a telefonszámait, én úgyis későn fekvő ember vagyok. amikor tizenötödjére fogok vele éjjel háromkor beszélni, megengedővé válik. és ez még csak az első kör. :o)

Rohadjon meg az ilyen.

ArtmüllerÁgnes · http://artmuller.hu 2010.01.29. 16:54:57

@kutyaütő: Édes vagy, köszi! :) Ha megszereztem a telefonszámát, szólok. :D

gsaci 2010.01.30. 20:03:19

kedves, szimpatikus ember... pfff...
Hajrá Ágnes! Én nem féltelek, fel tudod te venni a kesztyűt, ha kell! ;)

szita. 2010.01.30. 22:14:40

nem tudom, az orvosokkal folyamatosan megjárom, így ha odág jutok, hogy szüljek, jól körbeimádkoztatom magam, mert hiába nincsen baj, attól még a mód nagyon nem mindegy.

és erről jut még eszembe:
kissjuditagnes.blog.hu/2009/12/03/nem_az_orvosok_ellen

és az előtte lévő bejegyzéssel kerek.

Kinga, (törölt) 2010.02.01. 14:38:50

Én bízom Liliben, hogy egy elegáns kéztartással... :)

ArtmüllerÁgnes · http://artmuller.hu 2010.02.01. 14:53:53

@Kingaa:
Bevallom, én is így érzek. Ha pedig a kicsike kézen nem látná jól a professzor úr, az én kezemen is megnézheti a jelet, majd mutatom. :)
süti beállítások módosítása